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★★★★☆

4.8 étoiles sur 5 de 576 notes

2006-01-05
Instant Persuasion: How to Change Your Words to Change Your Life - de Laurie Puhn (Author)

Caractéristiques Instant Persuasion: How to Change Your Words to Change Your Life

Les données ci-dessous sont affichées les faits détaillées concernant Instant Persuasion: How to Change Your Words to Change Your Life

Le Titre Du LivreInstant Persuasion: How to Change Your Words to Change Your Life
Date de publication2006-01-05
TraducteurHarlei Daisy
Quantité de Pages246 Pages
La taille du fichier66.49 MB
Langue du LivreFrançais et Anglais
ÉditeurFanfrolico Press
ISBN-102658721050-PXZ
Type de DonnéesEPub AMZ PDF DNL Mobi
AuteurLaurie Puhn
ISBN-13536-0586781177-JIY
Nom de FichierInstant-Persuasion-How-to-Change-Your-Words-to-Change-Your-Life.pdf

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Cela dit « si la personne vous rappelle c’est qu’elle ne veut pas juste vous mettre dans son lit » affirme Laurie Puhn docteur en droit et auteur de Instant Persuasion How to Change Your Words to Change Your life

Noté 505 Retrouvez Instant Persuasion How to Change Your Words to Change Your Life et des millions de livres en stock sur Achetez neuf ou doccasion

1 J I P S Journal d Interaction PersonneSystème Volume 4 Numéro 1 Juin 2015 Article 1 pages 1 à 18 Le journal de l Association Francophone d Interaction HommeMachine Persuasion et Influence changer les attitudes changer les comportements

Persuasion is the process of attempting to change someones mind by letting them think about the issue giving arguments that make them decide your way hopefully Manipulation adds the element of deceit Either you exaggerate or lie or you dont tell a whole truth or you lead a person to believe

Key words persuasion attitude influence behavior change communication Résumé La compréhension des déterminants et des processus sociocognitifs

elements of persuasion to their own interactive business intelligence Keywords Interactive persuasion technological persuasion interfaces HumanComputer Interaction criteria grid user experience business intelligence influence

01 Dialogues have been known to hit impasses upon occasion 02 Whereas monologues are onesided 03 It would appear that ones objective would determine which model most useful 04 If persuasion is the objective then dialogue may well reach the target audience best Direct access to influence


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